Nagrajenci mednarodne konference o korporativnem in marketinškem komuniciranju
Na 29. mednarodni konferenci o korporativnem in marketinškem komuniciranju – Corporate and Marketing Communications Conference (CMC), ki je potekala v aprilu na Birmingham Business School v Birminghamu, sta prispevka s Katedre za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi prejela nagrado za »Best Working Paper«.
Asist. Ana Marija Mustafai, prof. dr. Klement Podnar in prof. dr. Urša Golob Podnar so nagrado prejeli za prispevek o vplivu zadovoljstva z internim komuniciranjem na zadovoljstvo s članstvom in identifikacijo članov v strokovnih organizacijah (Internal communication satisfaction as a driver of membership satisfaction and identification in a Medical Professional Association).
Enako priznanje je prejela tudi prof. dr. Ebru Uzunoğlu, ki je v sodelovanju s kolegi z Izmir University of Economics predstavila prispevek Media framing through ‘natural language processing’: An analysis of actors involved in disaster management. Raziskava s pomočjo obdelave naravnega jezika analizira medijsko uokvirjanje akterjev v kriznem komuniciranju.
Foto: mbagradschools.com

Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 05. maj 2025 | v kategoriji: Dosežki