[Članek] Pregled intervencij za promoviranje darovanja organov po smrti z vidika socialnega marketinga.


Mlada raziskovalka Sinja Čož in mentorica Tanja Kamin sta v soavtorstvu objavili članek v reviji Progress in Transplantation z naslovom “Systematic Literature Review of Interventions for Promoting Postmortem Organ Donation From Social Marketing Perspective”.

Članek je sistematični pregled intervenciji za promoviranje darovanja organov po smrti z vidika socialnega marketinga. Avtorici sta ugotovili, da socialnomarketinški pristop na področju darovanja organov po smrti še ni razširjen, da pa očitno pripomore k večji uspešnosti intervencij za promoviranje darovanja organov po smrti. Intervencije, ki so uporabljaje več socialnomarketinških kriterijev so bile bolj uspešne od tistih, ki so vključevale manj kriterijev. Predlagata, da se v procesu oblikovanja intervencij na področju darovanja organov po smrti v prihodnosti vključi več kriterijev socialnega marketinga.

 


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 07. april 2020 | v kategoriji: Dosežki, FDV