[FDV Kariernik] Google. Apple. Nike. Fructal. Tesla. Netflix. Barcaffè. Lufthansa. Snaga. NLB. INmusic. Drake. Slovenija. Ronaldo. Dončić. Krvodajalska akcija.


 

Urška Tuškej Lovšin - KOM TKOJVsa zgoraj navedena podjetja, izdelki, storitve, znane osebnosti, kraji in ideje delujejo v hitro spreminjajočih se okoljih, v katerih se soočajo s številnimi izzivi. Novosti in trendi na področju tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi imajo iz leta v leto intenzivnejšo dinamiko. Prihod digitalnih tehnologij je le ena od sprememb, ki so pomembno zaznamovale način našega delovanja in komuniciranja. Poročilo »Digital in 2018« podjetij Hootsuite in We are social kaže, da danes več kot 3 milijarde ljudi po svetu aktivno uporablja družbena omrežja. Devet od desetih jih do njih dostopa preko pametnih telefonov. YouTube, Facebook in Whatsapp so le tri družbene platforme, o katerih pred letom 2004 nismo vedeli še ničesar. Danes vse tri predstavljajo povsem samoumevne komunikacijske kanale, dnevno pa vsakega od njih aktivno uporablja več kot milijarda in pol ljudi po vsem svetu.

A kljub številnim spremembam in trendom v okolju na področju tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi nekaj ostaja nespremenjeno. To je usmerjenost k ciljnemu porabniku. Kot je že leta 1960 zapisal profesor marketinga na Harvardu Theodore Levitt, temelj marketinške misli zahteva osredotočenost na porabnika in izhajanje iz njegovih želja. Torej usmerjenost k tistemu, ki so mu izdelki, storitve, znane osebnosti, kraji in ideje namenjeni. Poznavanje in razumevanje tistih, ki jim je ponudba namenjena, pa je izredno kompleksno in zahteva širok nabor znanj. Znanj, ki nam pomagajo celostno razumeti, kdo porabniki so, v kakšni družbi živijo, v kakšne družbene odnose so vpeti in kako okolje, v katerem živijo, vpliva na njih. Študij na programu Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi ponuja širok nabor znanj, ki jih potrebujemo, da celostno razumemo porabnike, in po zaključenem študiju lahko uspešno, kakovostno, strokovno in odgovorno delujemo na svojem področju.

 

Zakaj izbrati študij na programu Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi (TKOJ)?

 

Študij TKOJ je sodobno zasnovan študijski program, ki študentom na eni strani ponuja bogat in aktualen izbor temeljnih družboslovnih predmetov ter na drugi strani kakovosten nabor specializiranih predmetov s področja marketinga in odnosov z javnostmi. Študentje preko temeljnih predmetov pridobijo širino, ki je potrebna za ustrezno razumevanje specifičnih znanj in njihovo kritično umestitev v širši družbeno-kulturni kontekst.

Aktualnost študija TKOJ se v veliki meri odraža pri povezovanju študijskega procesa s prakso. Študentje pridobljeno znanje na teoretski ravni utrjujejo in krepijo z delom na aktualnih projektih iz prakse. Gre za projekte, ki jih študentje pod mentorstvom profesorjev, asistentov in strokovnjakov iz prakse pripravljajo za dejanske naročnike. V zadnjih dveh študijskih letih so študentje TKOJ delali na projektih za znamki Fruc in Pingo, iskali rešitve za širjenje krožnega gospodarstva v Mestni občini Ljubljana in izdelali marketinške načrte za novonastala podjetja v okviru projekta Štartaj Slovenija. Gre torej za projekte, ki odgovarjajo na relevantne in aktualne izzive, s katerimi se srečujejo podjetja.

Kaj pa zaposljivost?

Prav zaradi širokega nabora znanj, ki jih študentje TKOJ pridobijo med študijem, so naši diplomanti zaposleni v različnih organizacijah in podjetjih doma in po svetu. Vsako podjetje, organizacija, izdelek, storitev, mesto, znana osebnost, ideja in iniciativa namreč potrebuje strokovnjaka za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi. Pa naj gre za Google, Nike, Fructal, Dončića, Slovenijo ali krvodajalsko akcijo.

 

Doc. dr. Urška Tuškej Lovšin

Fotografija: Rok dolenc 

Vir: Kariernik

 


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 17. junij 2019 | v kategoriji: FDV, Kariernik