Skoči do osrednje vsebine

[DOGODEK] BledCom 2022: 29. mednarodni simpozij o raziskovanju odnosov z javnostmi


Po dveh letih se je v hibridni obliki na Bled vrnil Mednarodni simpozij o raziskovanju odnosov z javnostmi.  Osrednja tema tokratnega srečanja je »Ponovni zagon«.

Na letošnjem BledComu je prisotnih več kot sto znanstvenikov in praktikov iz dvaindvajsetih držav, ki bodo na predavanjih in okroglih mizah odgovarjali na vprašanje, kako organizacije po koronskem premoru ponovno odkrivajo komuniciranje s svojimi notranjimi in zunanjimi deležniki. 

Uvodno predavanje je letos izvedel profesor iz Ukrajine. Vse udeležence je nagovoril dr. Dmytro Oltarzhevskyi, profesor oglaševanja in odnosov z javnostmi na Narodni univerzi Tarasa Ševčenka v Kijevu.  Glava tema njegovega nagovora so bile etične posledice ukrajinske vojne za komuniciranje.

Zbrane sta uvodoma pozdravila tudi prof. dr. Dejan Verčič, predstojnik Centra za marketing in odnose z javnostmi UL FDV, ki je tudi glavni organizator konference in prof. dr. Iztok Prezelj, dekan UL FDV: »Kdo komunicira, kaj, komu, s kakšnim namenom in s kakšnimi sredstvi je v našem kriznem času vse bolj aktualno. V času korone smo ugotovili, da poskušamo naši neenotni javnosti posredovati jasne, zanesljive, točne, realnočasovne in na analitiki temelječe informacije. Sedaj, v času vojne, smo priča vse večji stopnji dezinformacij oziroma namenskega ustvarjanja in širjenja lažnih informacij po različnih kanalih z namenom vplivanja na javno mnenje in vladne odločitve.«

Več o simpoziju in programu si lahko preberete na povezavi.


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 01. julij 2022 | v kategoriji: Dogodek, FDV