BledCom 2019


66192496_2275906035863776_3226116821274853376_n

Na Bledu med 4. in 6. julijem pod vodstvom dr. Dejana Verčiča in v organizaciji Centra za marketing in odnose z javnostmi Fakultete za družbene vede, poteka mednarodni simpozij o raziskovanju odnosov z javnostmi BledCom. V fokusu 26. edicije simpozija je spodkopano zaupanje ljudi v družbo in njene ključne institucije ter organizacije. Izgradnja in ohranjanje pristnih odnosov z deležniki je tako vse težje. Več kot 150 vrhunskih mednarodnih strokovnjakov in praktikov z vsega sveta razpravlja, kako lahko v spremenjenih družbenih razmerah odnosi z javnostmi pripomorejo k ponovni vzpostavitvi zaupanja in ugleda, da bomo kot posamezniki ponovno delovali v harmoničnih družbah.

Zbrane je uvodoma nagovorila dekanja Fakultete za družbene vede, dr. Monika Kalin Golob, ki je med drugim izpostavila aktualnost osrednje teme simpozija, kot ene izmed ključnih vprašanj, okrog katere je bilo zgrajeno sodobno družboslovje. »Utemeljitelji disciplin kot so sociologija, politične in komunikacijske študije, so iskali odgovore na vprašanja, kaj je tisto, kar združuje moderne družbe, glede na to, da so tradicionalne družbe nadomestili neosebni in abstraktni odnosi. Razprava o družbenih vezeh, pri čemer zaupanje in ugled igrata ključno vlogo, se izteka, temeljna vprašanja pa so ponovno aktualna: kdo smo, komu naj zaupamo, kaj vpliva na našo avtonomijo, neodvisnost in svobodo. Vprašanja niso lahka, vendar je prav to naša naloga, postavljati težka vprašanja in iskati odgovore nanje,« je med drugim izpostavila dekanja.     

Osrednji razpravljavec simpozija Rupert Younger, ustanovitelj in direktor Centra za korporativni ugled na Univerzi Oxford in soustanovitelj The Finsbury Group, se je v svoji razpravi na temo »Ugled, zaupanje in korporativni aktivizem«, osredotočil na prizadevanja korporacij in njihovih voditeljev, da bi držali korak z naraščajočimi pričakovanji o njihovi družbeni vlogi, pomanjkanjem zaupanja, izzivi avtentičnosti in škandali, povezanimi z osebnim in poslovnim ugledom. Govoril je tudi o ugledu in vlogi sodobnega korporativnega aktivizma v današnjem nestanovitnem in negotovem svetu.

Simpozij se nadaljuje z razpravami vrhunskih strokovnjakov na vzporednih panelih.

BledCom je najstarejši mednarodni simpozij o raziskovanju v odnosih z javnostmi, ki je nastal leta 1994, kot odgovor na naraščajočo potrebo po globalni izmenjavi mnenj in znanj na področjih korporativnega in marketinškega komuniciranja, javnih odnosov in odnosov z javnostmi ter upravljanja ugleda.

 



Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 05. julij 2019 | v kategoriji: Za medije, FDV