izr. prof. dr. Urša Golob Podnar

Splošne informacije
Video predstavitev
Življenjepis
Bibliografija
Povezave
  • izr. prof. dr. Urša Golob Podnar, visokošolska učiteljica
    Kontaktne informacije:
    Službeni telefon: 01/ 5805-264
    Email: is.jl-inu.vdf@bolog.asru
    Govorilne in uradne ure:

    *** POZOR! SPREMEMBA GOV. UR! ***

    Gov. ure bodo do konca junija potekale:
    - sreda, 13.6., 9.00-10.30
    - ponedeljek, 18.6., 13.00-14.30
    - sreda, 27.6., 10.00-11.30

    Naslednje gov. ure bodo nato po 20.8., točni datumi bodo objavljeni naknadno. Za posvete glede diplomskih in magistrskih del (tisti, ki nameravate diplomirati v septembru), bom na voljo prek elektronske pošte tudi še v prvi polovici julija.

    Prostor:
    B 202
    Sodelovanje pri predmetih:

    Dodiplomski študij
    Diplomski seminar in izdelava diplomskega dela
    Marketinško upravljanje
    Mednarodno tržno komuniciranje
    Praktikum marketinškega načrtovanja
    Psihologija potrošnika
    Storitveni in interni marketing

    Podiplomski študij
    Družbena odgovornost podjetij
    Ekspertna področja:
  • Izbrane objave:

    Golob, U. Elwing, W., Schultz, F., Nielsen, A.E., Thomson, C., Podnar, K. (2013) CSR communication: Quo vadis?, Corp. commun., vol. 18, no. 2.

    Podnar, K., Tuškej, U., Golob, U. (2012). Mapping semantic meaning of corporate reputation in global economic crisis context : a Slovenian study. Public relations review, vol. 38, no. 5, str. 906-915, doi: 10.1016/j.pubrev.2012.08.003

    Golob, U., Podnar, K. (2011). Corporate social responsibility communication and dialogue. V: Ihlen, Ø. (ur.), Bartlett, J. L. (ur.), May, S. K. (ur.). The handbook of communication and corporate social responsibility, (Handbooks in communication and media). Chichester: Wiley-Blackwell, str. 231-251.

    Golob, U., Lah, M., Jančič, Z. (2008). Value orientations and consumer expectations of corporate social responsibility. J. mark. commun., vol. 14, no. 2, str. 83-96.

    Golob, U., Bartlett, J. L. (2007). Communicating about corporate social responsibility : a comparative study of CSR reporting in Australia and Slovenia. Public relations review, vol. 33, no. 1, str. 1-9.

    Podnar, K., Golob, U. (2007). CSR expectations : the focus of corporate marketing. Corp. commun., vol. 12, no. 4, str. 326-340.

    Osebna bibliografija