Uspešna 24. izvedba mednarodne konference BledCom 2017


Bledcom2017_resizeZaključil se je že 24. mednarodni simpozij o raziskovanju v odnosih z javnostmi BledCom 2017, ki ga je z uvodnim nagovorom odprl prodekan  Fakultete za družbene vede prof. dr. Zlatko Šabič.

Osrednja tema letošnje konference, ki jo organizira Center za marketing in odnose z javnostmi na UL FDV, je bila »Korporativna družbena odgovornost v hipermodernih časih« (CSR in Hypermodern Tymes). BledComa se je udeležilo več kot 140 udeležencev iz 28 držav: Avstralije, Avstrije, Danske, Etiopije, Grčije, Finske, Hong Konga, Hrvaške, Indije, Italije, Južne Afrike, Kanade, Kitajske, Madžarske, Nemčije, Nizozemske, Nove Zelandije, Portugalske, Rusije, Singapurja, Slovenije, Španije, Srbije, Švedske, Turčije, Velike Britanije, ZDA in Združenih Arabskih Emiratov.

Znan je tudi že datum prihodnjega BledComa, ki bo 6. julija in 7. julija 2018 v Hotelu Golf na Bledu. Tema jubilejnega 25. BledComa je »Svet v krizi: vloga odnosov z javnostmi« (A World in Crisis: The Role of Public Relations).

Razpis za oddajo predlogov prispevkov za leto 2018 je dostopen na: http://www.bledcom.com/archive-news/call-papers-bledcom-2018-world-crisis-role-public-relations.

Rok za oddajo predlogov prispevkov je 1. februar 2018.