BledCom 2017: Korporativna družbena odgovornost v hipermodernih časih


Ljubljana, 15. junij 2017 – 30. junija in 1. julija bo Bled že 24. leto zapored gostil svetovno elito raziskovalcev in praktikov odnosov z javnostmi.  Udeleženci iz osemindvajsetih držav in petih kontinentov bodo letos razpravljali o korporativni družbeni odgovornosti.

Na konferenci bodo v rekordnih 16. paralelnih sekcijah predstavljeni referati 120. profesorjev in praktikov iz 28. držav: Avstralije, Avstrije, Danske, Finske, Gane, Grčije, Hong Konga, Hrvaške, Indije, Italije, Južne Afrike, Kanade, Kitajske, Nemčije, Nizozemske, Nove Zelandije, Švedske, Portugalske, Rusije, Singapurja, Slovenije, Srbije, Španije, Švice, Turčije, Velike Britanije, Združenih Arabskih Emiratov in ZDA.  

V programu konference bodo na veliki okrogli mizi »Strateško komuniciranje: izzivi in perspektive v časih krize«, ki jo bo moderiral prof. dr. Dejan Verčič, sodelovali prof. dr. Evgeny Pashentsev, Diplomatska akademija Ministrstva za zunanje zadeve Ruske Federacije (Rusija), Marcia Di Staso, Univerza v Floridi (ZDA), Tina McCorkindale, Inštitut za raziskovanje v odnosih z javnostmi - IPR (ZDA), Ronel Rensburg, Univerza v Pretoriji (Južna Afrika) in Peng Zhang, Univerza v Shanghaiu (Kitajska). Med zanimivejšimi vsebinami je tudi panel »Družbeno odgovorno komuniciranje na univerzah v obdobju Trumpa«, ki ga bo vodila prof. dr. Bey-Ling Sha, urednica eminentne znanstvene revije Journal of Public Relations Research in profesorica na Univerzi v San Diegu.

BledCom je najstarejše letno srečanje raziskovalcev in praktikov o raziskovanju odnosov z javnostmi na svetu. Od leta 1994 je na njem sodelovalo več kot 2.600 udeležencev iz 52. držav. Konferenco organizira Center za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.

Program BledComa 2017 je objavljen na: http://www.bledcom.com/symposium/program.


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 15. junij 2017 | v kategoriji: Za medije