[REDNA ZAPOSLITEV] Tržna raziskovalka /raziskovalec


Te zanima odločanje potrošnikov, moč blagovnih znamk ter kako lahko podjetjem pomagaš pri njihovih odločitvah?

Tržne raziskave so kreativno področje in ne zgolj procesiranje neskončnih Excelovih preglednic. Če iščeš dinamično delo, ki te zlahka „potegne vase", je delo tržnega raziskovalca v Ipsosu pravo zate.

Pričakujejo VII. stopnjo izobrazbe družboslovne smeri. Izkušnje niso pogoj, iščejo navdušenje nad marketingom, pripravljenost za nenehno izobraževanje in željo, da naročnike navdušuješ z novimi spoznanji. Ker so globalno podjetje, pričakujejo aktivno znanje angleščine. Tvoje naloge bi bile med drugim priprava vprašalnikov, sodelovanje z oddelkom za zbiranje in obdelavo podatkov, analiza rezultatov in priprava poročil.

Ipsos nenehno razvija nove storitve in je bil v letu 2019 izbran kot najbolj inovativno podjetje na področju tržnih raziskav. Študije, primeri dobrih praks in izkušnje sodelavcev iz drugih držav so dosegljive „na klik".

Rok prijave: 29. 3. 2020

Kontakt: Nataša Mohorč Kejžar; natasa.mohorckejzar@ipsos.com

Več
Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 09. marec 2020 | v kategoriji: Karierni center