Iztok Verdnik


Iztok Verdnik intervju1. Lahko opišete vaše dosedanje zaposlitve ter sedanjo zaposlitev in vaš tipičen delovni dan.

Zaposlitve se niso spreminjale, vsaj v smislu delodajalca ne – Pristop še vedno, nenazadnje sem na Pristopu že dolgih ducat let, nudi dovolj veliko izzivov. In tudi zato tipičnega dne enostavno ni. Najbolj tipičen je pravzaprav samo jutranji ritual – druga kava in listanje dnevnega časopisja oz. pregled objav, ki jih je kliping našel za moje naročnike. In to ne glede na to, v katerem mestu se zbudim.

2. Kaj vas je spodbudilo k temu, da ste se vpisali na študij družboslovne informatike?

Dve enostavni dejstvi: da sem čutil, da v računalništvu nikoli ne bom zadovoljen (programerski tehnik je bil moj naziv dolgo vrsto let) ter da sem ocenil, da primerjalna književnost ponuja premalo zaposlitvenih možnosti (da diferencialnih izpitov ne omenjam). Iskal sem neusmerjene možnosti, druge priložnosti. In drugo dejstvo: sošolka v srednji šoli je bistveno bolj pozorno brala razpise. Hvala, Marjana, še sreča, da si sedela blizu mene.

3. Kaj vidite kot primerjalno prednost tega študija?

Predvsem širino. Ki pomaga, ne glede na to, kaj počneš v prihodnosti. In prav zaradi tega.

4. Kaj bi se dalo izboljšati, česa je premalo ali preveč?

V tem času, od mojega dokončanja študija naprej, se je, upam, marsikaj spremenilo. Sem pa še vedno prepričan, da recimo ime izbirni predmet pomeni izbiro. Izbira pa predpostavlja vsaj dve možnosti. No, naša generacija se je soočila z listo izbirnih predmetov, na kateri je bil en sam predmet. V četrtem letniku. V celotnem času študija torej. In obenem moj predzadnji opravljeni izpit. Ki jih je bilo absolutno preveč. Pravzaprav smešno, da se še vedno spomnim na take podrobnosti. Vsekakor pa sem prepričan (in upam, da se motim), da je premalo povezovanja teorij in realnega okolja, v katerem živimo. Okolje pa je zelo široko definirano.

5. Kaj svetovati maturantom, kdaj se odločiti za ta študij in kdaj ne?

Dodiplomski študij je samo temelj. Veliko ljudi, ki jih poznam in srečujem, v svojem poklicnem življenju ne počne (več) tistega, v kar jih je študij usmeril. Zato naj maturanti poiščejo študij, smer, ki (jih) čim manj omejuje. In ki jih, vsaj približno, veseli. Če je to družboslovna informatika, toliko primerneje za ta spletni naslov.


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 19. januar 2016 | v kategoriji: Zaposlitev