Valentina Hlebec


Valentina Hlebec1. Lahko opišete vaše dosedanje zaposlitve ter sedanjo zaposlitev in vaš tipičen delovni dan.

Že od študentskih let delam na Fakulteti za družbene vede. Najprej kot asistentka in nato kot predavateljica. Poučujem predmete analiza socialnih omrežij, oblikovanje spletnega vprašalnika, komperativna metodologija, socialna gerontologija ter statistika. Poleg poučevanja pa seveda sodi še kup administrativnih in neadministrativnih opravil ter tudi znanstveno raziskovalno delo.

Za svoj delavnik težko rečem, da je tipičen. Precej je odvisen od predavanj, ki jih imam v povprečju po 2 uri na dan. Poleg predavanj se skozi delovni teden po dnevih različno porazdeljujejo govorilne ure, obvezna administracija, branje, pripravljanje in popravljanje študentskih nalog. Moje delovne naloge trenutno zajemajo tudi urejanje spletnih strani za 2 predmeta. Nekaj časa pa naj bi ostalo tudi za raziskovalno delo.

Delo je sicer dinamično, vendar naporno, kar pomeni, da je težko biti ustvarjalen.

2. Kaj vas je spodbudilo k temu, da ste se vpisali na študij družboslovne informatike?

Pravzaprav sem se že vpisala na študij matematike, za katerega sem ugotovila, da mi ne odgovarja najbolje. Iskala sem študij, ki je nekje vmes, ki zajema tako metodo, kot tudi vsebino. Tako sem odšla na informativni razgovor na Fakulteto za družbene vede. G. Trampuž me je nad študijem družboslovne informatike navdušil in tako sem se odločila za omenjeni študij, čeprav sem prišla le po informacije. Ko sem se vpisovala, je študij družboslovne informatike potekal drugo leto. In dejansko sem dobila študij, ki sem ga iskala.

3. Kaj vidite kot primerjalno prednost tega študija?

Prednost študija je pravzaprav tisto, kar ga dela najtežjega – združevanje metode in vsebine. Vsekakor pa je to daleč največja prednost.

Študij je naravnan sila praktično, predvsem na področju hitre adaptacije znanja. Poleg tega po opravljeni diplomi, oz nadaljnjem šolanju na istem področju, obstajajo neštete možnosti zaposlovanja. Družboslovna informatika je ena redkih smeri na Univerzi, kjer predava veliko ljudi, ki so vrhunski strokovnjaki na svojem področju. To tudi pomeni, da gredo nova raziskovalna spoznanja takoj v predavalnico. Tudi to je ena izmed značilnosti, ki pritegne študente. 

4. Kaj bi se dalo izboljšati, česa je premalo ali preveč?

Še vedno je premalo kvalitativnih vsebin. Vendar se mi zdi, da je to študij, ki se še vedno razvija in dopolnjuje, tako da to iz tega zornega kota ne predstavlja pomanjkljivosti, temveč nekaj, kar bi bilo potrebno izboljšati.

5. Kaj svetovati maturantom, kdaj se odločiti za ta študij in kdaj ne?

Študij družboslovne informatike je primeren za tiste študente, ki se želijo nekaj naučiti in imajo voljo do znanja. Torej se ne učijo le za točke ali diplomo, saj študij ponuja veliko več. Potrebno je le izkoristiti priložnosti.

Dobro je, da ima študent posluh tako za metode kot za teorijo.


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 19. januar 2016 | v kategoriji: Zaposlitev