Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

  • Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

    Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

  • Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

    Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

  • Dobrodošli na spletnih straneh katedre

    Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

Ustanovljena je bila leta 1991 kot Katedra za trženje in tržno komuniciranje znotraj Oddelka za komunikologijo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. S prenovo študijskih programov se je preimenovala v Katedro za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi (TKOJ).

Skladno s svojim poslanstvom katedra svojim bodočim komunikacijskim strokovnjakom nudi poglobljene teoretske temelje iz družbenih ved in razvija profesionalna znanja in veščine, ki so najboljša popotnica za uspešno kariero v tržnem komuniciranju, odnosih z javnostmi, oglaševanju, marketingu, menedžmentu, svetovanju, raziskovanju in še kje. Naši diplomanti so zelo uspešni marketinški in komunikacijski strokovnjaki tako pri nas kot v tujini.

Ob delu na znanstvenem in pedagoškem področju skušamo svoje znanje aktivno usmerjati še v praktične projekte in prispevati k razvoju slovenske stroke. Sodelavci katedre sodelujejo v strokovnih žirijah, na strokovnih srečanjih in pri različnih projektih za slovenska podjetja in druge organizacije in kot mentorji pri praktičnih projektih.

Obvestilo o sprejetih skupnih študijskih pravilih na katedri TKOJ

Študente/ke na katedri TKOJ obveščamo, da so člani katedre sprejeli Skupna študijska pravila Katedre za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi FDV, ki urejajo obveznosti študentov/k pri predmetih/seminarjih/vajah na smeri TKOJ. Pravila vedenja veljajo od poletnega semestra 2016/17 dalje pri vseh predmetih katedre TKOJ. Študente/ke pozivamo, da si jih pozorno preberejo in jih nato udejanjajo v praksi.

20. februar 2017 | Obvestilo

Vabilo na konferenco »Matchmaking Conference 2017«, Future Architecture

Med 16. in 18. februarjem se bo v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, Ljubljana odvijala že druga konferenca »Matchmaking Conference 2017« platforme Future Architecture. Vstop na konferenco je brezplačen. Obvezna je prijava na infobio@mao.si.

9. februar 2017 | Obvestilo

Študentska marketinška dirka 2017 - izziv za študente/ke

Katedra za marketing iz Ekonomsko-poslovne fakultete UM v sodelovanju s Klubom za marketing EPF vnovič organizira tekmovanje iz znanja marketinga – Študentsko marketinško dirko. Osrednji partner tekmovanja so Bioterme Mala Nedelja, ki so priskrbele tudi tokratni marketinški izziv z naslovom: Glamping »Sun Valley« Bioterme – Identifikacija ciljnih skupin in razvoj digitalnega komuniciranja. Prijave na izziv se odprejo 17. januarja na spletni strani in so možne do 28. februarja 2017.

14. januar 2017 | Obvestilo

Odgovorna potrošnja: spodbude z mestnega plakata

Družba TAM-TAM in Umanotera vabita na pogovor o odgovorni potrošnji ob razglasitvi zmagovalnega dela natečaja Plaktivat: alternative potrošništvu. Pogovor spremlja otvoritev razstave finalnih mestnih plakatov, ki nastavljajo ogledalo (ne)odgovorni potrošniški družbi in kličejo k alternativam. Odvil se bo 14. decembra ob 16.30 uri na sedežu Mestne občine Ljubljana.

8. december 2016 | Obvestilo
 
Študijski programi 2. stopnje
Študijski programi 3. stopnje

Dokumenti in publikacije