Center za marketing in odnose z javnostmi

  • Center za marketing in odnose z javnostmi

    razvija temeljne in uporabne raziskave na področju marketinga, odnosov z javnostmi, tržnega komuniciranja, oglaševanja, menedžmenta, svetovanja, izobraževanja...

  • Center za marketing in odnose z javnostmi

  • Center za marketing in odnose z javnostmi

O centru

Center za marketing in odnose z javnostmi (CMOJ), ustanovljen novembra 2013, razvija temeljne in uporabne raziskave na področju marketinga, odnosov z javnostmi, tržnega komuniciranja, oglaševanja, menedžmenta, svetovanja, izobraževanja idr. CMOJ sodeluje v različnih raziskovalnih projektih za slovenska podjetja in druge organizacije ter prispeva k razvoju slovenske in mednarodne stroke. Organizira mednarodna znanstvena srečanja, kot je tradicionalni mednarodni simpozij za odnose z javnostmi BledCom.

BledCom 2017, 24. mednarodni simpozij za raziskovanje v odnosih z javnostm

Nosilec projekta: redni profesor Dejan Verčič | Trajanje projekta: 1. januar 2017 - 31. december 2017

BledCom 2016, 23. mednarodni simpozij za raziskovanje v odnosih z javnostmi

Nosilec projekta: redni profesor Dejan Verčič | Trajanje projekta: 1. januar 2016 - 31. december 2016

V iskanju trajnostne odgovorne porabe (TOP)

Nosilec projekta: izredni profesor Urška Golob Podnar | Trajanje projekta: 1. januar 2016 - 31. december 2018

BledCom 2015, 22. mednarodni simpozij za raziskovanje v odnosih z javnostmi

Nosilec projekta: redni profesor Dejan Verčič | Trajanje projekta: 1. januar 2015 - 31. december 2015

EU/LLP/Erasmus: ECOPSI - European Communication Professionals Skills & Innovation Programme

Nosilec projekta: redni profesor Dejan Verčič | Trajanje projekta: 1. oktober 2011 - 30. september 2013