[Slovenski oglaševalski festival] Manj reklam, več oglasov


Manj reklam, več oglasov26. Slovenski oglaševalski festival bo letošnje leto ponovno zavzel Portorož. Natančneje, hotel Kempinski Palace Portorož. 6. in 7. aprila bodo vrata hotela na široko odprta vsem, ki festival že zelo dobro poznajo ter tudi tistim, ki se z njim šele začenjajo spogledovati. Rdeča nit festivala je »Človeški faktor v oglaševanju« in kot je povedala Mija Gačnik Krpič, predsednica 26. SOF-a ter direktorica poslovnega razvoja pri agenciji Futura DDB, je oglaševanje še pred leti veljalo za prestižno stroko in v nekaterih primerih celo del popularne kulture, danes pa je postavljeno pred neštete izzive. Še tako dobra ideja se lahko zalomi na neštetih točkah, če se ne zavedamo, kako pomemben je človeški faktor v večplastnem oglaševalskem procesu. Letošnji SOF bo usmerjen v samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov s ciljem, da stroki dvignemo ugled in ji damo pomen, ki si ga zasluži.

Kongresni program bodo sestavljali domači in mednarodni strokovnjaki, za katerimi se dviguje prah. Veliki oder bo gostil zvezde kot so Gregory Roekens, ki se pri Grey Europe ukvarja z razvojem tehnologij, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels bo na podlagi svojih 20-letnih izkušenj udeležence vodil skozi praktične nasvete za boljše kreativne rezultate. Trike industrije bo iz svojega kreativnega rokava stresel tudi Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa, ki je delal za nekatere izmed najbolj znanih blagovnih znamk in agencij po vsem svetu. Na oder bodo stopili tudi Luka Bajs, kreativni direktor, Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Žiga Drofenik, upravljalec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, Cene Grčar, odvetnik, Pro Plus in podpredsednik nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Ivona Janjić, direktorica marketinga maloprodaje, Agrokor Group, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, dr. Marko Milosavljević, izredni profesor, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, izr. prof. dr. Andraž Teršek, univerzitetni učitelj, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem v Kopru, Peter Zabret, tekstopisec, Pristop, Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor, VBG in številni drugi. Festivalska dneva bosta polna možnosti za tekmovanje, izobraževanje,  druženje in zabavo.

Študenti in študentke FDV se lahko potegujete za brezplačno prijavnino. Na Facebook strani FDV do vključno 27. 3. 2017 odgovorite na nagradno vprašanje in sodelujte v žrebu. V sodelovanju s SOZ bomo podelili 3 brezplačne študentske prijavnine.

Več na www.sof.si


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 10. marec 2017